De kassa is geopend op zaterdag tussen 14.00 en 16.00 uur, en één uur voor aanvang van alle voorstellingen (behalve bij het POPcafé en The Battle of the Bands).
Jazeker! Dit is de meest handige methode omdat de theaterkassa beperkte openingstijden kent.
Je kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week, eenvoudig, veilig en snel kaarten bestellen via deze website. Na aankoop ontvang je van ons een e-Ticket via de mail. Deze kun je uitgeprint meenemen of aanbieden op je mobiele telefoon.
- Laat een geldig emailadres achter bij je registratie. Je e-Tickets komen anders niet bij je aan. Kaartjes niet ontvangen? Check je spam-/reclamefolder!
Wij doen ons best de email binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Kaartreservering per email is NIET mogelijk, behalve voor een rolstoelplaats!
(zie 'Hoe reserveer ik een rolstoelplaats?')
Wij zijn telefonisch bereikbaar (070-3871168) op zaterdag tussen 14.00 en 16.00 uur, en één uur voor aanvang van alle voorstellingen. Er is geen mogelijkheid een voicemail in te spreken.
Als je dit formulier niet gebruikt, kunnen wij je geen plek garanderen.
Twee (of meer) kaartjes kopen waarvan één rolstoel? Vermeldt dit dan duidelijk. Anders kun je waarschijnlijk niet naast de persoon in de rolstoel zitten.
Via ‘Bestel tickets’ kun je een account aanmaken. Geef een geldig e-mailadres op; hier worden je tickets immers heen gestuurd!
Vraag gewoon je wachtwoord op (wachtwoord vergeten) en maak een nieuw wachtwoord aan.
Het tegoed kan vervolgens tot 12 maanden worden gebruikt om tickets voor een andere voorstelling aan te schaffen. Na 12 maanden vervalt het tegoed.
Dit kan op twee manieren:
1. Aan de theaterkassa (zie openingstijden van de kassa)
2. Via de email: stuur hiervoor een mailtje naar kassa@theaterludens.nl onder vermelding van de volgende gegevens: naam, postcode en woonplaats én het transactienummer (dit staat vermeldt op je ticket). Onze kassamedewerkers zorgen er dan voor dat de kaartwaarde (minus de kosten) in je digitale tegoed terecht komt. In geval van een verzoek per email kan daar een paar dagen overheen gaan.
Bij het boeken van tickets voor een voorstelling doorloop je het hele bestelproces. In het betaalscherm kun je vervolgens je digitale tegoed selecteren. Kom je geld tekort? Dan wordt voor het resterende bedrag direct de link naar iDeal gemaakt.
De volgende kortingspassen zijn van toepassing:
- CJP en DenHaagPas: €1,50 korting. (Informatie over de DenHaagPas vind je hier).
- Ooievaarspas: 50% korting (alleen via onze theaterkassa, nog niet online)
- Ledenpas van de Bibliotheek aan de Vliet: €1,00 korting p.p./per bibliotheekpas, alleen voor de gezamenlijke activiteiten van de Bibliotheek en Ludens, zoals lezingen en films.
Indien je gebruikt maakt van een kortingspas verzoeken wij je deze pas te tonen bij onze gastvrouw-/heer, aan de zaal. Zonder geldige kortingspas kunnen wij je helaas geen korting verlenen. Het verschil moet dan worden bijbetaald. Vergeet daarom je kortingspas niet mee te nemen naar het theater.
Als een voorstelling is geannuleerd (of verplaatst), brengen wij je zo spoedig mogelijk, per email, op de hoogte.
Uit veiligheidsoverweging wordt het verschuldigde bedrag niet aan de kassabalie uitbetaald. Geldverrekening van tickets vindt altijd per bank plaats en duurt ongeveer 10 werkdagen. Bij annulering van een voorstelling betalen wij alleen de ticketwaarde terug. Dit is het bedrag dat op het ticket staat vermeld.
Reserveren van een rolstoeltickets
Maak gebruik van onderstaand contactformulier als je rolstoeltickets wilt reserveren. Als je geen contact met ons opneemt kunnen wij je geen plaats garanderen.